Saturday, August 28, 2010

BOYS OVER FLOWERS!

Hari ni aku spend masa duduk depan lappy,

Apa lagi,boys over flowers la,

Semua sebab Mr,Zee,die kate best!


Tengok punya tengok.

Tibe2 ternampak la mamat handsome

Bernama Lee Min Ho,a.k.a Gun Pyo!

Fall in love!cute sangat.

Heroin die,Jan Di,takdela cute mane pon,bolehla

Haha.bajet aku habis cun la kutuk org:P

Semuanya ade 25 episod,

Aku baru tengok brape je,tu pon dh rasa habis best dh

Korg yang dah tengok mesti tau crta ni best kan?

So,xpayahla aku cerita lebih2 oke,

Btw,BOYS OVER FLOWERS memang best (:

No comments:

Tabung PIBG

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, August 28, 2010

BOYS OVER FLOWERS!

Hari ni aku spend masa duduk depan lappy,

Apa lagi,boys over flowers la,

Semua sebab Mr,Zee,die kate best!


Tengok punya tengok.

Tibe2 ternampak la mamat handsome

Bernama Lee Min Ho,a.k.a Gun Pyo!

Fall in love!cute sangat.

Heroin die,Jan Di,takdela cute mane pon,bolehla

Haha.bajet aku habis cun la kutuk org:P

Semuanya ade 25 episod,

Aku baru tengok brape je,tu pon dh rasa habis best dh

Korg yang dah tengok mesti tau crta ni best kan?

So,xpayahla aku cerita lebih2 oke,

Btw,BOYS OVER FLOWERS memang best (:

No comments: