Thursday, July 01, 2010

Uitm Dihatiku!:)

Uitm,,usaha takwa mulia!

Haha,lagu wajib nyanyi time MDS (:

Memang life kat Puncak Perdana ni best sangat!

As a fast tracker in accountancy kat sini,

Rasa mcm taknak pegi main campus bile buat degree nanti.

Dari rumah ke fakulti around 5 minutes je.memang best.

Hobi aku skrg dtg lambat.haha

Yang lagi bestnye,rumah aku dahla 4th floor,

Kelas pulak 3rd floor.

Memang hari2 kne mendaki.UNTUNGLA!

Kat sini kedai makan and whatsoever banyak,

So,memang best.nak turun shah alam pon takla jauh mane :)

Yang penting,aku ade kwn2 yg best sangat kat sini.

My gengs:

1.shada,my roommate(adik bongsu)

2.yana,my housemate,(cool la konon.haha)

3.Wanie,jiran laman lain(tukang gelak)

4.Nabila.jiran laman lain jugak(komander yg hebat!

Clasmate yg best:

1.Mya(sarawakian yg sekepala)

2.Dina(awek ganu)

3.Faiz

4.Fariz

5.Kak Cik

6.Ika

Huhu.kesimpulannye memang aku suka sangat kat sini.

Terbaik! (:


2 comments:

Anonymous said...

apehalll aku komander !!!!!!!!!!

Me,myself and i said...

btol la kau komander.
komander terhebat!blok 5!:D

Tabung PIBG

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, July 01, 2010

Uitm Dihatiku!:)

Uitm,,usaha takwa mulia!

Haha,lagu wajib nyanyi time MDS (:

Memang life kat Puncak Perdana ni best sangat!

As a fast tracker in accountancy kat sini,

Rasa mcm taknak pegi main campus bile buat degree nanti.

Dari rumah ke fakulti around 5 minutes je.memang best.

Hobi aku skrg dtg lambat.haha

Yang lagi bestnye,rumah aku dahla 4th floor,

Kelas pulak 3rd floor.

Memang hari2 kne mendaki.UNTUNGLA!

Kat sini kedai makan and whatsoever banyak,

So,memang best.nak turun shah alam pon takla jauh mane :)

Yang penting,aku ade kwn2 yg best sangat kat sini.

My gengs:

1.shada,my roommate(adik bongsu)

2.yana,my housemate,(cool la konon.haha)

3.Wanie,jiran laman lain(tukang gelak)

4.Nabila.jiran laman lain jugak(komander yg hebat!

Clasmate yg best:

1.Mya(sarawakian yg sekepala)

2.Dina(awek ganu)

3.Faiz

4.Fariz

5.Kak Cik

6.Ika

Huhu.kesimpulannye memang aku suka sangat kat sini.

Terbaik! (:


2 comments:

Anonymous said...

apehalll aku komander !!!!!!!!!!

Me,myself and i said...

btol la kau komander.
komander terhebat!blok 5!:D