Sunday, October 03, 2010

Movies!!


Boring ? taktau nak buat apa ?pegila tengok movie.this week je,dah dua kali aku tengok movie.memang best (:
first time dengan mya,the best classmate.second time with my friend (;
First time,aku tengok Revenge of The King Cobra,memang best.Film Thai actually.Dulu aku tak suka film Thai.bunyi diorg takk best.but then,aku try la tengok film ni.Film seram yang best la.You guys bolehla try tengok.tak bazir tiket.Don't worry.Crita tu berlaku kat sebuah apartment buruk ni.Semue yang berniat buruk and tak elok mesti akan mati dibunuh ular2 yang banyak kat dalam tu.Yang baik je akan stay alive.The way die bunuh memang menakotkan sangat.Ngeri.


Photobucket

Then,second time pergi tengok crita Legend Of The Guardian.at first,quite bored,but then,oke la.Nasib baik tiket murah je.xmacam tengok step up 3D dulu,mahal siot (:
Crita ni is all about family burung hantu.Susah nak cerita.But it is suitable for the whole family.U guys yang ada adik2,bolehla bawak tengok skali.
Sape yang minat cerita macam Alice in Wonderland,Harry Potter,sesuai sangatla tengok movie ni.
Oke,thats all for this time,Ada movie best nanti aku cerita lagi ea. (:

No comments:

Tabung PIBG

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, October 03, 2010

Movies!!


Boring ? taktau nak buat apa ?pegila tengok movie.this week je,dah dua kali aku tengok movie.memang best (:
first time dengan mya,the best classmate.second time with my friend (;
First time,aku tengok Revenge of The King Cobra,memang best.Film Thai actually.Dulu aku tak suka film Thai.bunyi diorg takk best.but then,aku try la tengok film ni.Film seram yang best la.You guys bolehla try tengok.tak bazir tiket.Don't worry.Crita tu berlaku kat sebuah apartment buruk ni.Semue yang berniat buruk and tak elok mesti akan mati dibunuh ular2 yang banyak kat dalam tu.Yang baik je akan stay alive.The way die bunuh memang menakotkan sangat.Ngeri.


Photobucket

Then,second time pergi tengok crita Legend Of The Guardian.at first,quite bored,but then,oke la.Nasib baik tiket murah je.xmacam tengok step up 3D dulu,mahal siot (:
Crita ni is all about family burung hantu.Susah nak cerita.But it is suitable for the whole family.U guys yang ada adik2,bolehla bawak tengok skali.
Sape yang minat cerita macam Alice in Wonderland,Harry Potter,sesuai sangatla tengok movie ni.
Oke,thats all for this time,Ada movie best nanti aku cerita lagi ea. (:

No comments: