Friday, January 21, 2011

Kpop fever -____-

yeoboseyo !
Peace be upon you guys (:

I'm back here again ! agagagaga. haaa . orang zaman dulu ada kate,jangan benci sumtin tu,nanti suke.seee,kan dah jadi.dulu yeye jelah aku kononnya tak suka korea sangat2,sampaikan bile dengar lagu korea,aku tutup terus,if adik or kakak aku nak tengok drama korea,aku naik atas tengok cerita lain selain korea.bila kawan2 aku cakap pasal korea,aku terus buat kerja sendiri.punyalah tak suka korea dulu. kononnjela kan.tengok sekarang,dah 24 jam duduk depan lappy,mengadap kpop.heeee.
sekarang aku dah jadi kpop addict.naaah.semua band aku nak like.semua drama aku nak tengok.haha.walaupun agak lambat sikit.yang lagi berienyelah kan,nak belajar bahasa korea pulak. * si kelas mandarin tu pon kau asyik nak ponteng izyan oii.adehati balajar korea pulak * -________- tu lah penangan korea kat aku.lambat sikit nak suke.huhu.maluulah :P

nahh.see,ni lah boyfriend aku kat korea yang paling aku suka.yang ni xpayah nak explain lebih2 lahh kan.sebab aku dah ade buat special post untuk dia dulu.jeng jeng jeng.LEE minho.


okayokay.back to the track.kpop yang aku minat sangat sekarang ni tak lain tak bukan si SS501 tu lah.sape lagi,most of them boleh tahanlah.tapi yang paing aku admire lebih2 mestilah si ji hoo dengan si kim hyung joon . comel gilaaaa.kemain handsome lagi mamat dua org ni.tapi,still tak boleh lawan lah si lee minho sayang tu (; *kening kening.ha,lagu diorang yang aku suka sangat2,LOVE YA,UR MAN.dua2 tu sedap la jugak (:


haa,next kpop yang aku minat jugak,si suju or super junior ni.bolehlah.lagu faveret: sorry sorry,dengan U.bestlaah.haha,korang yang memang minat suju mesti tau macam2 lagi kan.ngeng.minat betul aku dengan kpop skrg kan.haha.kalaulah,kawan2 lame aku bace ni,serious maluu,sebab dulu yeye je aku kutuk2 kpop.hahahaha!
if i could drag all of them here,they gonna be the reason im laughing and smiling all the times. sumpah suka gila dengan korea sekarang.gosh.i have to stop invading my dreams.:P

having a peaceful weekends with kpop songs is indeed a distinct idea these few days . chiaaao ! (:

Love,
Photobucket

No comments:

Tabung PIBG

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, January 21, 2011

Kpop fever -____-

yeoboseyo !
Peace be upon you guys (:

I'm back here again ! agagagaga. haaa . orang zaman dulu ada kate,jangan benci sumtin tu,nanti suke.seee,kan dah jadi.dulu yeye jelah aku kononnya tak suka korea sangat2,sampaikan bile dengar lagu korea,aku tutup terus,if adik or kakak aku nak tengok drama korea,aku naik atas tengok cerita lain selain korea.bila kawan2 aku cakap pasal korea,aku terus buat kerja sendiri.punyalah tak suka korea dulu. kononnjela kan.tengok sekarang,dah 24 jam duduk depan lappy,mengadap kpop.heeee.
sekarang aku dah jadi kpop addict.naaah.semua band aku nak like.semua drama aku nak tengok.haha.walaupun agak lambat sikit.yang lagi berienyelah kan,nak belajar bahasa korea pulak. * si kelas mandarin tu pon kau asyik nak ponteng izyan oii.adehati balajar korea pulak * -________- tu lah penangan korea kat aku.lambat sikit nak suke.huhu.maluulah :P

nahh.see,ni lah boyfriend aku kat korea yang paling aku suka.yang ni xpayah nak explain lebih2 lahh kan.sebab aku dah ade buat special post untuk dia dulu.jeng jeng jeng.LEE minho.


okayokay.back to the track.kpop yang aku minat sangat sekarang ni tak lain tak bukan si SS501 tu lah.sape lagi,most of them boleh tahanlah.tapi yang paing aku admire lebih2 mestilah si ji hoo dengan si kim hyung joon . comel gilaaaa.kemain handsome lagi mamat dua org ni.tapi,still tak boleh lawan lah si lee minho sayang tu (; *kening kening.ha,lagu diorang yang aku suka sangat2,LOVE YA,UR MAN.dua2 tu sedap la jugak (:


haa,next kpop yang aku minat jugak,si suju or super junior ni.bolehlah.lagu faveret: sorry sorry,dengan U.bestlaah.haha,korang yang memang minat suju mesti tau macam2 lagi kan.ngeng.minat betul aku dengan kpop skrg kan.haha.kalaulah,kawan2 lame aku bace ni,serious maluu,sebab dulu yeye je aku kutuk2 kpop.hahahaha!
if i could drag all of them here,they gonna be the reason im laughing and smiling all the times. sumpah suka gila dengan korea sekarang.gosh.i have to stop invading my dreams.:P

having a peaceful weekends with kpop songs is indeed a distinct idea these few days . chiaaao ! (:

Love,
Photobucket

No comments: