Tuesday, January 11, 2011

Tagged by Izyan Nabilah ! (:

Cheers All !
Peace be upon you guys (:

I've been saying about my life alot,enough with all moronic and sell-pity post,now is the time for the tag ! hakhikhuk.i loike ! * whats the real meaning of loike huh ? -.- takk tahulahhh. btw,thousands of appreciation for izyan nabilah who tagged me in okay ! thanks alot babe (: frankly speaking, kite tak berapa tau pon bab2 tagged or award ni,try jela eyh.if salah,bagitau la tau ! (:

copy paste version begins :

once you've been tagged, you supposed to write a note with 100 truth about you. at the end choose 25 people to be tagged.
tagged means : i'm interested in knowing what your 100 truth are.
sounds scary rite?

Begin!

1. Real name : Izyan Nasuha Binti Masri
2. Nickname : like alot,izyan,yan,nasuha,* hikhik.ada jugak eyh ? :P
3. Zodiac sign : Taurus
4. Male or female : Female
5. Elementary school : SK Kampung Bahagia
6. High school : SMK Seri Perak,Sbp Integrasi Gopeng
7. College : Universiti Teknologi Mara
8. Hair colour : Black
9. Tall or short : medium.
10. Sweat or jeans : jeans
11. Phone or camera : Phone
12. Health freak : Never so far
13. Orange or apple : Apple
14. Do you have a crush on someone : im so not into crush anymore -.-'
15. Eat or drink : Drink
16. Piercings : not interested at all lah.tak berani (:
17.Pepsi or coke : coke

Have you ever ?

18. Been in an airplain : pernah
19. Been in relationship : pernah . and tired of it -.-'
20. Been in car accident : banyak kali
21. Been in fist fight : never yet . tengoklah esok lusa.haha

First and last :

22. First household chores : vacuum carpet
23. First best friend : amira najwa
24. First award : 6 tahun.tadika.first place dalam kelas.haha.tadika bolehlah
25. First crush : perlu ke mention nama kat sini ? **i*i
26. First word : tanya my momma laahh
27. First section : section ape ? xclear lahh
28. Last person you talked in phone : hafizul.fizul.last night
29. Last person you text : iqbal hisham.facebook.via text message.boleh kire ke ?haha :P
30. Last person you watched a movie with : ridha.bulan 12 kot.malas ingat.
31. Last food you ate : garlic bread.haha.baru buat for lunch tadi :P
32. Last movie you watched : narnia.dawn trader.bapak lame tak tengok movie dah .-.-'
34. Last song you listen to : perfect two
35. Last thing you bought : dress dengan shawl.in the same time
36. Last person you hugged : my momma lah ! (:

Favourite :

37. Food : chicken maryland.sedapnya -.-
38. Drink : hot chocolate.fuhh.yg kaww punya :P
39. Bottoms : ape ni ?
40. Flowers : pink rose of course (:
41. Animal : rabbit ! i love my baby rabbit (:
42. Colour : pink,blue,black
43. Movie : unstoppable.
44. Subject : addmaths of course ! hahhahaha

Put an X in the bracket if say Yes.

45. Celebrate halloween [ ]
46. Had heart broken [ X ]
47. Had someone questions my sexual orientation [ ]
48. Got pregnant [ ]
49. Had an abortion [ ]
50. Did something i regret [ X ]
51. Broken a promise [ ]
52. Hide a secret [ X ]
53. Pretend to be happy [ X ]
54. Met someone who changed your life [ ]
55. Pretend to be sick [ ]
56. Left the country [ ]
57. Try something you normally wouldn' try and like it [ X ]
58. Cried over the silliest thing [ X ]
59. When to the beach with your best friend [ ]
60. Got into an argument with your best friend [ ]
61. Hated someone [ X ]
62. Single for a whole year [ ]

Currently :

63. Eating : NO
64. Drinking : no
65. Listening to : point/counterpoint - perfect two
66. Sitting or laying : Sitting
67. Plan for today : golek2,gelak,tidur -.-
68. Waiting : for badnews from friends

Your future :

69. Want kids : sure babe (:
70. Want to get married : sure.
71. Career : accountant,but,i prefer business the most

Which is more attractive (choose one) :

72. Lips or eyes : lips
73. Shorter or taller : taller
74. Romantic or spontaneous : spontaneous
75. Nice stomach or nice arms : arms
76. Hook-up or relationship : Relationship.
77. Looks or personality : Personality.

Have you ever :

78. Lost glasses/contacts : never.pandai jagelah.haha
79. Snuck out of a house : pernah.teruk tak ? haish.tapi sekarang baik dohh (:
80. Held a gun/knife for a defense : belum lagi.tanak pon
81. Killed somebody : taknak lah.berdose.kih3
82. Broken somebody heart : pernah.and feel guilty sangat2 kat diorg.tapi skrg dah okayy kot (:
83. Been in love : banyak kali jugak.tapi semua failed.haish -.-'
84. Cried when someoned died : nope.so far tada lagi yang meninggal

Do you believe in :

85. Yourself : sometimes
86. Miracles : somtimes jugak
87. Love at first sight : nope
88. Heaven : sure
89. Santa claus : hohoho! never
90. Superstition : not really
91. Kiss on the first date : first date ? mat salleh bolehlah buat kat public :P

Truthfully :

92. Is there one person you want to be with right now ? Yes
93. Do you know who your real friends are ? Yup.
94. Do you believe in god ? sure
95. Post at 100 % truth ? yes

5 more ?

96. i miss my childhood like seriously ):
97. i miss semarak and igop alot
98. tanak jumpa lelaki yang tapehape.yang bajet famous,bajet macho
99. i love my family and friends soo much
100. i wanna be a billionaire so freeaaakinggg bad ! haha (:

alalalalalai,,tagged 25 peeps ? ramainya.susah la nak cari org . nanti boleh tak ? next time ? we shall do share these again some other time right ? agree ? *kening kening (:
okayyylah,as sincere as i could be,i wanna tell something, i'm sleepy ! teeehee.shutup izyan.sleep! ahooyy .chiaaooo!

Love,
Photobucket

No comments:

Tabung PIBG

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, January 11, 2011

Tagged by Izyan Nabilah ! (:

Cheers All !
Peace be upon you guys (:

I've been saying about my life alot,enough with all moronic and sell-pity post,now is the time for the tag ! hakhikhuk.i loike ! * whats the real meaning of loike huh ? -.- takk tahulahhh. btw,thousands of appreciation for izyan nabilah who tagged me in okay ! thanks alot babe (: frankly speaking, kite tak berapa tau pon bab2 tagged or award ni,try jela eyh.if salah,bagitau la tau ! (:

copy paste version begins :

once you've been tagged, you supposed to write a note with 100 truth about you. at the end choose 25 people to be tagged.
tagged means : i'm interested in knowing what your 100 truth are.
sounds scary rite?

Begin!

1. Real name : Izyan Nasuha Binti Masri
2. Nickname : like alot,izyan,yan,nasuha,* hikhik.ada jugak eyh ? :P
3. Zodiac sign : Taurus
4. Male or female : Female
5. Elementary school : SK Kampung Bahagia
6. High school : SMK Seri Perak,Sbp Integrasi Gopeng
7. College : Universiti Teknologi Mara
8. Hair colour : Black
9. Tall or short : medium.
10. Sweat or jeans : jeans
11. Phone or camera : Phone
12. Health freak : Never so far
13. Orange or apple : Apple
14. Do you have a crush on someone : im so not into crush anymore -.-'
15. Eat or drink : Drink
16. Piercings : not interested at all lah.tak berani (:
17.Pepsi or coke : coke

Have you ever ?

18. Been in an airplain : pernah
19. Been in relationship : pernah . and tired of it -.-'
20. Been in car accident : banyak kali
21. Been in fist fight : never yet . tengoklah esok lusa.haha

First and last :

22. First household chores : vacuum carpet
23. First best friend : amira najwa
24. First award : 6 tahun.tadika.first place dalam kelas.haha.tadika bolehlah
25. First crush : perlu ke mention nama kat sini ? **i*i
26. First word : tanya my momma laahh
27. First section : section ape ? xclear lahh
28. Last person you talked in phone : hafizul.fizul.last night
29. Last person you text : iqbal hisham.facebook.via text message.boleh kire ke ?haha :P
30. Last person you watched a movie with : ridha.bulan 12 kot.malas ingat.
31. Last food you ate : garlic bread.haha.baru buat for lunch tadi :P
32. Last movie you watched : narnia.dawn trader.bapak lame tak tengok movie dah .-.-'
34. Last song you listen to : perfect two
35. Last thing you bought : dress dengan shawl.in the same time
36. Last person you hugged : my momma lah ! (:

Favourite :

37. Food : chicken maryland.sedapnya -.-
38. Drink : hot chocolate.fuhh.yg kaww punya :P
39. Bottoms : ape ni ?
40. Flowers : pink rose of course (:
41. Animal : rabbit ! i love my baby rabbit (:
42. Colour : pink,blue,black
43. Movie : unstoppable.
44. Subject : addmaths of course ! hahhahaha

Put an X in the bracket if say Yes.

45. Celebrate halloween [ ]
46. Had heart broken [ X ]
47. Had someone questions my sexual orientation [ ]
48. Got pregnant [ ]
49. Had an abortion [ ]
50. Did something i regret [ X ]
51. Broken a promise [ ]
52. Hide a secret [ X ]
53. Pretend to be happy [ X ]
54. Met someone who changed your life [ ]
55. Pretend to be sick [ ]
56. Left the country [ ]
57. Try something you normally wouldn' try and like it [ X ]
58. Cried over the silliest thing [ X ]
59. When to the beach with your best friend [ ]
60. Got into an argument with your best friend [ ]
61. Hated someone [ X ]
62. Single for a whole year [ ]

Currently :

63. Eating : NO
64. Drinking : no
65. Listening to : point/counterpoint - perfect two
66. Sitting or laying : Sitting
67. Plan for today : golek2,gelak,tidur -.-
68. Waiting : for badnews from friends

Your future :

69. Want kids : sure babe (:
70. Want to get married : sure.
71. Career : accountant,but,i prefer business the most

Which is more attractive (choose one) :

72. Lips or eyes : lips
73. Shorter or taller : taller
74. Romantic or spontaneous : spontaneous
75. Nice stomach or nice arms : arms
76. Hook-up or relationship : Relationship.
77. Looks or personality : Personality.

Have you ever :

78. Lost glasses/contacts : never.pandai jagelah.haha
79. Snuck out of a house : pernah.teruk tak ? haish.tapi sekarang baik dohh (:
80. Held a gun/knife for a defense : belum lagi.tanak pon
81. Killed somebody : taknak lah.berdose.kih3
82. Broken somebody heart : pernah.and feel guilty sangat2 kat diorg.tapi skrg dah okayy kot (:
83. Been in love : banyak kali jugak.tapi semua failed.haish -.-'
84. Cried when someoned died : nope.so far tada lagi yang meninggal

Do you believe in :

85. Yourself : sometimes
86. Miracles : somtimes jugak
87. Love at first sight : nope
88. Heaven : sure
89. Santa claus : hohoho! never
90. Superstition : not really
91. Kiss on the first date : first date ? mat salleh bolehlah buat kat public :P

Truthfully :

92. Is there one person you want to be with right now ? Yes
93. Do you know who your real friends are ? Yup.
94. Do you believe in god ? sure
95. Post at 100 % truth ? yes

5 more ?

96. i miss my childhood like seriously ):
97. i miss semarak and igop alot
98. tanak jumpa lelaki yang tapehape.yang bajet famous,bajet macho
99. i love my family and friends soo much
100. i wanna be a billionaire so freeaaakinggg bad ! haha (:

alalalalalai,,tagged 25 peeps ? ramainya.susah la nak cari org . nanti boleh tak ? next time ? we shall do share these again some other time right ? agree ? *kening kening (:
okayyylah,as sincere as i could be,i wanna tell something, i'm sleepy ! teeehee.shutup izyan.sleep! ahooyy .chiaaooo!

Love,
Photobucket

No comments: