Saturday, August 13, 2011

He's my Aliff Aziz.a big round applause please!

hello there!
peace be with you guys (:

okay,memandangkan saya tengah gembira sekarang ni,so,saya nak update entry menggunakan kata ganti diri pertama,iaitu saya.kadar menaip jugak perlu dilajukan selaras dengan tahap gembira.(rosak keyboard tak tanggung ye)

haa tahukah anda lately saya semakin tak suka kepada muka buku@facebook? bukan sebab ia suka bermuka-muka tapi memandangkan kat muka buku tu makin ramai yang guna gambar pelik2 mcm gambar nenek tua hisap rokok,gambar baby bermuka mr.bean yg menggerunkan,tak kurang jugak nama2 yang pelik seperti nenek merindu,sukahatiakulah siput dan bermacam2 lagi,saya terasa seperti geli geleman dan rasa macam nak lari pecut laju2 takpon kalau bwk kereta,speed laju2 bia dapat tinggalkan facebook secepatnya.kalau diorang guna gambar cun2 mcm angelina jolie ke,aishwarya rai ke,takpon nama2 yg hot seperti justin bibir ,justin timberlake dan jugak justin2 yg lain sedap gak nak komen2.ye dak? tolonglah cakap ye.(-.-)

bermuka nerd sebelum alep ajiz reply tweet ):

ok,then i've decided to make a twitter account.walaupun saya sangat noob,lame dan loser pasal twitter,contohnya saya taktau ape itu RT(retweet),taktau mcm mana nak reply tweet org cara cepat,taktau ape itu DM dan mcm2 lagilah,tapi saya tetap suka jugak twitter dan berpura2 atau bajet hebat guna twitter didepan khalayak ramai.wakaka.jangan ingat korang dapat mentoyekan insan yang lemah lagi naif pasal twitter ni.nehinehi.

saya peminat Aliff Aziz satu ketika dulu,dulu2 lah,skrg takpon.muahaha,so,saya dengan bangganya followlah alif aziz.kalau tak silap since bulan 2 dulu kot.dengan harapan aliff aziz terus mintak kapel dan bawak lari ke singapore sebab nak kawen kat sana.tapi hancur luluh hati saya sebab usah kata nak follow balik,tweet pon dia tak pandang doeh!ni yang wa rasa nak naik hangin ni bro.sukahati dia je memperkotak katikkan cinta sejati wa ni.

tapi memandangkan cinta yang semakin mendalam,(haha,gelinya ayat) saya bercadang nak tweet jugak aliff aziz.and guess what?he replied me.oh man.saya rasa nak pusing satu uitm seri iskandar pulak sebab happy bukan kepalang.so,since that day,saya semakin suka tweet dengan aliff aziz sebab dia tak pernah lupa reply tweet saya.(ape lagi,silalah fuyoohh) (':

terus senyum lebar lepas alep ajiz reply tweet.(':

oh ye.pagi tadi saya tanya aliff aziz skrg kat mana,dia balas dan jawab.camp.saya pon kecewa sebab berharap dia ckp

"im making my way to mitchu,darling"

mcm ni lah kau alep,wa tunggu lu lama2,lu pandang wa kecik je kan,sebelah mata pulak tu.tape aaa.so,saya pon off twitter dan bukak fb.padahal baru je kutuk2 fb dan mark zuckerberg sebelum tu (': .few hours later,saya tgk twitter.eyh,followers bertambah lah.and THATS HIM!oh my Aliff aziz is currently following me on twitter.maka,saya pon rasa nak bagitau kat satu kamponggg.haha.gila kentang bhai,dia follow saya.daripada rasa lapar nak pengsan terus rasa kenyang mcm baru pas sumbat perut dengan satu tong kopok lekor cicah sos laju2.sob3 (':

okaylah,nak on twitter ni.sape ada twitter angkat tangan.jom kite sembang dengan alep aziz dan silelah tegur saya eyh.wakaka.bajet retis pulak.okay,so cheers! (:

twitter:izyanmasri
formspring:izyanmasri
facebook:izyan masri

31 comments:

cik ery said...

kahkah.semangat bukan main ye..


untunglahh.dia retiss.hehe

mr_right said...

hehe. tape2. cube lagi nanti ye. hee

RUPA PARAS BUKAN SEGALANYA(:

STATUS MEMBERSHIP NUFFNANG MR RIGHT DIGUGURKAN

CIK FERRA AWW said...

lama tak datang belog izyan. makin hot sekarang!

ieqa said...

Huwarghhhhh SERIUS??
Alif Aziz hensem kott!

Ehem follow you on Twitter :)
Mine : symmhzqh

Faez Rusni said...

haha..sengall

Izyanmasri reply tweet ak pon d cukup bgus.kih3

Muhammad Ferdaus Zulkifli said...

@izyanmasri sudah jumpa kamu di twitter..hahha

Shiro Petta Petto said...

jealous giler...
yan dah ada twitter... comel... haha...
anyway... dah follow twitter... hee...

saharinasaharudin said...

peminat Aliff Aziz ye :)
btw, he's cute la.

Asyila Zainuddin said...

aliff aziz tu yg nyanyi lagu kalo cinta tu kn?? ngee.. terconfuse pulak..

sergeant keroro said...

hehe, jarang update tweet ni :P

Syazwana Mohd Zulkifeli said...

hoho..nnti sye foolow akak ye...meriah skit akaun twitter sy..hehe

cheqwa said...

puyooooh,alip ajis follow yan laah..tahniah tahniah ^_^.hihi.cheqwa ada twitter,tapi skg x aktif sgt dgn twitter,sebab nak buka lambat sangat tunggu dia loading.ntah pape je :( nanti cheqwa nak follow yan lah ^_^

AmalinaNashihin said...

alif azziz betul keee? :O

fad ali said...

oke..muke nerd..sungguh tergoda..awww..haha

wAwA said...

phewwww..terbaik dari ladang.nak jugakkk yannn!

same lah..wa pun baru nak aktif menatang tweeter tu.wa da follow yan da,do follow mine gak!:D

aizadalias said...

untung la mmber ngn alif SATAR..hehe ;p

Heidi Shafiq said...

wahh.. aliff aziz minat ko lettew.. :P

hanabunga said...

fuyohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!alif aziz follow tuu hebak hebak! :)

Ihsan Arifin said...

tudiaaaaa buat la kenduri doa selamat jemput satu kampung datang sempena meraikan kejayaan yan kat twitter kah kah kah

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

serius akak x reti main twitter..duk usha-usha juga dan buat akaun tp x rei nk guna..haha

vistaastala kut nama twitter akak..haha

Areliff said...

sape menyeru nama ku..lalu ak muncul ngeh2

Cinoi Lavigne said...

Sudah follow!

~syue syada~ said...

hahaha.. fuyooh!

nak g follow dia gak lah.pastu kawen kt singapore. homaigod~ ngeh3

Mya said...

comelnya gamba specky tu huhu =)

Ain Atika Zailani said...

hahah cute lah speak mata besar ! pinjam! hew hew~!

Jay said...

hahaha..begini ropenye perangai budak yan ni..ahaks...fuiyoohhjh aliff sattar tu..eh salah aliff aziz.tu...Jay nak cuba tweet dengan lisa surihanilah...tak dapat lisa miasarah pun jadik..hahahaha..

Reen Rostarizam said...

lawat Yan!!! untunglah dpt tweet2x dgn artiss reen pun noob gila bab guna twitter sdg belajar :D

Abang Stalker said...

haha..twitter abg 12ketul je..mls lak nk on. :D


hrp gk dak lisa tu tweet abg blk.haremm..mentang2 la cun,abg ni sape la je..T_T

Miss Nadya said...

lawa..:)

hye...nad masukkan header blog ini DI SINI

alia azmi said...

tahniah k.yan ade hrapan nan alep ajiz .. huhuu ^^

zaty said...

haha..giler kentang sungguh laa retis follow kita kan. :DD

Tabung PIBG

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, August 13, 2011

He's my Aliff Aziz.a big round applause please!

hello there!
peace be with you guys (:

okay,memandangkan saya tengah gembira sekarang ni,so,saya nak update entry menggunakan kata ganti diri pertama,iaitu saya.kadar menaip jugak perlu dilajukan selaras dengan tahap gembira.(rosak keyboard tak tanggung ye)

haa tahukah anda lately saya semakin tak suka kepada muka buku@facebook? bukan sebab ia suka bermuka-muka tapi memandangkan kat muka buku tu makin ramai yang guna gambar pelik2 mcm gambar nenek tua hisap rokok,gambar baby bermuka mr.bean yg menggerunkan,tak kurang jugak nama2 yang pelik seperti nenek merindu,sukahatiakulah siput dan bermacam2 lagi,saya terasa seperti geli geleman dan rasa macam nak lari pecut laju2 takpon kalau bwk kereta,speed laju2 bia dapat tinggalkan facebook secepatnya.kalau diorang guna gambar cun2 mcm angelina jolie ke,aishwarya rai ke,takpon nama2 yg hot seperti justin bibir ,justin timberlake dan jugak justin2 yg lain sedap gak nak komen2.ye dak? tolonglah cakap ye.(-.-)

bermuka nerd sebelum alep ajiz reply tweet ):

ok,then i've decided to make a twitter account.walaupun saya sangat noob,lame dan loser pasal twitter,contohnya saya taktau ape itu RT(retweet),taktau mcm mana nak reply tweet org cara cepat,taktau ape itu DM dan mcm2 lagilah,tapi saya tetap suka jugak twitter dan berpura2 atau bajet hebat guna twitter didepan khalayak ramai.wakaka.jangan ingat korang dapat mentoyekan insan yang lemah lagi naif pasal twitter ni.nehinehi.

saya peminat Aliff Aziz satu ketika dulu,dulu2 lah,skrg takpon.muahaha,so,saya dengan bangganya followlah alif aziz.kalau tak silap since bulan 2 dulu kot.dengan harapan aliff aziz terus mintak kapel dan bawak lari ke singapore sebab nak kawen kat sana.tapi hancur luluh hati saya sebab usah kata nak follow balik,tweet pon dia tak pandang doeh!ni yang wa rasa nak naik hangin ni bro.sukahati dia je memperkotak katikkan cinta sejati wa ni.

tapi memandangkan cinta yang semakin mendalam,(haha,gelinya ayat) saya bercadang nak tweet jugak aliff aziz.and guess what?he replied me.oh man.saya rasa nak pusing satu uitm seri iskandar pulak sebab happy bukan kepalang.so,since that day,saya semakin suka tweet dengan aliff aziz sebab dia tak pernah lupa reply tweet saya.(ape lagi,silalah fuyoohh) (':

terus senyum lebar lepas alep ajiz reply tweet.(':

oh ye.pagi tadi saya tanya aliff aziz skrg kat mana,dia balas dan jawab.camp.saya pon kecewa sebab berharap dia ckp

"im making my way to mitchu,darling"

mcm ni lah kau alep,wa tunggu lu lama2,lu pandang wa kecik je kan,sebelah mata pulak tu.tape aaa.so,saya pon off twitter dan bukak fb.padahal baru je kutuk2 fb dan mark zuckerberg sebelum tu (': .few hours later,saya tgk twitter.eyh,followers bertambah lah.and THATS HIM!oh my Aliff aziz is currently following me on twitter.maka,saya pon rasa nak bagitau kat satu kamponggg.haha.gila kentang bhai,dia follow saya.daripada rasa lapar nak pengsan terus rasa kenyang mcm baru pas sumbat perut dengan satu tong kopok lekor cicah sos laju2.sob3 (':

okaylah,nak on twitter ni.sape ada twitter angkat tangan.jom kite sembang dengan alep aziz dan silelah tegur saya eyh.wakaka.bajet retis pulak.okay,so cheers! (:

twitter:izyanmasri
formspring:izyanmasri
facebook:izyan masri

31 comments:

cik ery said...

kahkah.semangat bukan main ye..


untunglahh.dia retiss.hehe

mr_right said...

hehe. tape2. cube lagi nanti ye. hee

RUPA PARAS BUKAN SEGALANYA(:

STATUS MEMBERSHIP NUFFNANG MR RIGHT DIGUGURKAN

CIK FERRA AWW said...

lama tak datang belog izyan. makin hot sekarang!

ieqa said...

Huwarghhhhh SERIUS??
Alif Aziz hensem kott!

Ehem follow you on Twitter :)
Mine : symmhzqh

Faez Rusni said...

haha..sengall

Izyanmasri reply tweet ak pon d cukup bgus.kih3

Muhammad Ferdaus Zulkifli said...

@izyanmasri sudah jumpa kamu di twitter..hahha

Shiro Petta Petto said...

jealous giler...
yan dah ada twitter... comel... haha...
anyway... dah follow twitter... hee...

saharinasaharudin said...

peminat Aliff Aziz ye :)
btw, he's cute la.

Asyila Zainuddin said...

aliff aziz tu yg nyanyi lagu kalo cinta tu kn?? ngee.. terconfuse pulak..

sergeant keroro said...

hehe, jarang update tweet ni :P

Syazwana Mohd Zulkifeli said...

hoho..nnti sye foolow akak ye...meriah skit akaun twitter sy..hehe

cheqwa said...

puyooooh,alip ajis follow yan laah..tahniah tahniah ^_^.hihi.cheqwa ada twitter,tapi skg x aktif sgt dgn twitter,sebab nak buka lambat sangat tunggu dia loading.ntah pape je :( nanti cheqwa nak follow yan lah ^_^

AmalinaNashihin said...

alif azziz betul keee? :O

fad ali said...

oke..muke nerd..sungguh tergoda..awww..haha

wAwA said...

phewwww..terbaik dari ladang.nak jugakkk yannn!

same lah..wa pun baru nak aktif menatang tweeter tu.wa da follow yan da,do follow mine gak!:D

aizadalias said...

untung la mmber ngn alif SATAR..hehe ;p

Heidi Shafiq said...

wahh.. aliff aziz minat ko lettew.. :P

hanabunga said...

fuyohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!alif aziz follow tuu hebak hebak! :)

Ihsan Arifin said...

tudiaaaaa buat la kenduri doa selamat jemput satu kampung datang sempena meraikan kejayaan yan kat twitter kah kah kah

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

serius akak x reti main twitter..duk usha-usha juga dan buat akaun tp x rei nk guna..haha

vistaastala kut nama twitter akak..haha

Areliff said...

sape menyeru nama ku..lalu ak muncul ngeh2

Cinoi Lavigne said...

Sudah follow!

~syue syada~ said...

hahaha.. fuyooh!

nak g follow dia gak lah.pastu kawen kt singapore. homaigod~ ngeh3

Mya said...

comelnya gamba specky tu huhu =)

Ain Atika Zailani said...

hahah cute lah speak mata besar ! pinjam! hew hew~!

Jay said...

hahaha..begini ropenye perangai budak yan ni..ahaks...fuiyoohhjh aliff sattar tu..eh salah aliff aziz.tu...Jay nak cuba tweet dengan lisa surihanilah...tak dapat lisa miasarah pun jadik..hahahaha..

Reen Rostarizam said...

lawat Yan!!! untunglah dpt tweet2x dgn artiss reen pun noob gila bab guna twitter sdg belajar :D

Abang Stalker said...

haha..twitter abg 12ketul je..mls lak nk on. :D


hrp gk dak lisa tu tweet abg blk.haremm..mentang2 la cun,abg ni sape la je..T_T

Miss Nadya said...

lawa..:)

hye...nad masukkan header blog ini DI SINI

alia azmi said...

tahniah k.yan ade hrapan nan alep ajiz .. huhuu ^^

zaty said...

haha..giler kentang sungguh laa retis follow kita kan. :DD